Nefarma opent Farmahuis

Hoofddorp, 30 mei 2013

Het virtuele farmahuis huis fungeert als ontmoetingsplaats op internet, waar iedereen met belangstelling in de geneesmiddelenzorg relevante informatie kan vinden en met de sector in contact kan komen.

Het Farmahuis is een initiatief van Nefarma, de brancheorganisatie voor innovatieve geneesmiddelenbedrijven in Nederland. De vereniging wil een modern en toegankelijk platform bieden dat rijk is aan informatie over deze voor de gezondheidszorg belangrijke sector. Ook nodigt het huis uit tot een open uitwisseling van ideeën, gedachten en visies over onderwerpen die de (farmaceutische) zorg aangaan en waarover in de samenleving discussie wordt gevoerd.

Het Farmahuis is een nieuw communicatiekanaal dat transparant, laagdrempelig, breed toegankelijk, gastvrij en kostenbewust is opgezet. “Wij willen laten zien waar de sector vandaag de dag voor staat en de dialoog aangaan over maatschappelijke vraagstukken”, licht directeur Michel Dutrée van Nefarma toe. “ In plaats van een dure en vaak tijdelijke campagne, hebben wij gekozen voor iets structureels, iets dat weliswaar in één keer staat als een huis, maar tegelijkertijd alle ruimte biedt voor aanpassing, uitbreiding en verbetering, ook op basis van de inbreng uit onze omgeving. Als sector die vanuit haar natuur bol staat van vernieuwing en vooruitgang, willen wij ook in onze communicatie innovatief zijn, met veel nadruk op interactie en ontmoeting.”

Takeda Nederland bv is actief lid van Nefarma.
 

Meer informatie

 

Farmahuis

Deze site maakt gebruik van cookies om statistieken te verzamelen om de site te verbeteren en het gebruikersgemak te vergroten. Er worden geen persoonlijke gegevens opgeslagen of doorgestuurd naar andere partijen.

Takeda Pharma